Totaal aantal pageviews

21 april, 2012

Oeioei een 'Blogger' rommeltje

Ik krijg hier op Blogger een ineengestuikt blad alwaar ik mijn lettertype etc. niet eens meer kan kiezen. Mijn browser wordt niet meer ondersteund. Ik heb nochtans Google Chrome gedownload ondertussen.
Zeg me nu niet dat ik nog eens moet veranderen van Blog, 'k vond het hier, behalve de blijvende 'horizontaliteit' wel netjes, nu dit weer...
Ik wou eigenlijk alleen melden dat de zon eindelijk is komen piepen en de wasberg eindelijk een ietsiepietsie gekrompen is. Terug washandjes en eindelijk nog eens proper onderbroekskes... nee we zijn voorzien op die omstandigheden en dus blijven tweederangs, derderangs ja zelfs in normale omstandigheden zwaar afgedankte exemplaren nog een plaatske in de tweederangsschuif innemen. Benji moet ge niet meer springen met sommige van die elastieken.

4 opmerkingen:

  1. Veranderen van browser misschien?

    Een poos geleden hadden ze ook wat veranderd bij blogger zodat het moeilijker werd om te reageren. Ik ben er ook een poos zoet mee geweest met uitdokteren hoe ik hier – en bij nog enkele anderen – mijn parolleke kon doen zonder sakkeren.

    Hier is het momenteel rotweer. Water genoeg dus. En benjispringen doe ik sowieso niet.

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar. Van dat benji springen. Zonet nog van de waslijn gehaald. Nood breekt wet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd, nood breekt wet, alleen had het niet zozeer met waterschaarste te maken, de winter werd de afgelopen weken ruimschoots goed gemaakt qua vochtgehalte, 't zijn de batterijen die nog wel een computer, een aantal lampen, een koelkast en een tv kunnen voorzien, niet nog een wasmachine erbij kunnen hebben.

    Ben wel benieuwd welke blog u beheert 'ms'...

    Voorts denk ik er sterk over terug te gaan naar Skynet want het is écht onoverzichtelijk hier, even de vóór en tegens afwegen. Suggesties welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Euh … ik heb geen Skynet blog, ooit wel en ik zou nooit terug gaan naar Skynet. Ik moet zeggen dat je lezers van dat rommeltje niet veel merken hoor.

    Mijn blog? http://www.wizzewasjes.be (geschreven door de kat trouwens).

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen