Totaal aantal pageviews

04 april, 2012

54. Pffff

Dat blijft hier grijs en die mensen worden daar depressief van. Chagrijnig misschien wel. Wat gaan ze doen vandaag ? Ze willen op stap. Hun, nu ja onze, nieuwste aanwinst staat beneden geplaceerd want het is niet zeker dat we de heuvels weer op en af geraken zonder kleerscheuren. De 4x4 moet dan tot daar en dan kunnen ze overstappen.

De aanpassingen lopen wel stroef, zuinig met water hoeft er nu niet bij want alle putten zitten overvol maar de hoogste voorraadton moet wel steeds aangevuld worden en dat geraakt niet id routine. Gelukkig heb ik dat telkens al kunnen ondervangen want als dat een keer gebeurt met Samson thuis dan moet hij iets doen waarvan ik de handeling niet ken, het komt er wel op neer dat we dan GEEN water hebben dan en laat mij dat nu nogal een onprettig idee vinden.
De schoentjeswissel loopt ondertussen redelijk op wieltjes maar was in 't begin ook nogal heel erg opletten.
Het lijkt wel alsof ik zo 'n overdreven poetsserpent ben maar dat ben ik allerminst, het is gewoon echt niet normaal wat je hier van buten naar binnen meeneemt hier, behalve een stenen terras rondom het huis is het hier nu slijk en slijk. Die viervoeters maken het al bont genoeg, overal pootjes maar dat kan ik nu éénmaal niet tegenhouden, voor hen geen regeltjes.
...
Straks nog een beleke misschien, nu stoppen want de panelen vangen niks op. Geen zon. Grijs in het zuiden van het Iberisch schiereiland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten