Totaal aantal pageviews

12 maart, 2012

39. De King en de Queen (deel 2 de foto's)

Ach ja, dát was ik vergeten, verticale foto's (zelfs gedraaid in PS) blijken hier bij blogger met geen stokken meer recht te krijgen.


De foto's van onze outfit naar het dorp kan ik helaas niet plaatsen wegens niet beschikbaar. Samson passeert te pas en te onpas de lens maar gisteren werd er niks ten voeten uit gekiekt. Samson himself maakt nooit foto's van mij, tenzij onder bevel.

De outfit op een doordeweekse winterdag van een heuvelQueen:


Een doordeweekse outfit van een heuvelKing:


:-)






2 opmerkingen:

  1. Net of Slow die foto's genomen heeft. Alhoewel … dan staan ze in de ancere richting. :-D

    Kan je ze niet rechtzetten vóór je ze oplaadt?

    Kwestie van outfit? Die van gisteren dat was bij de generatie vóór mij hier ook nog zo. Ik moest van mijn moe ook nog ne "véskoeët" aan. Zo rond mijn 13de heb ik daar komaf mee gemaakt.

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al vanalles geprobeerd, een keer draaien in hun map, een keer draaien in PS. Ze staan bij mij recht bij het laden en dan ...
    Op bvb. FB heb je sowieso nadien nog de mogelijkheid een slag te geven, hier jammer genoeg niet.

    BeantwoordenVerwijderen