Totaal aantal pageviews

08 maart, 2012

36. Kafka (deel 2)

Weer wat armer thuisgekomen.
Behalve wat gewinkel id Inter Marché, de Lidl en de Aldi moesten we weeral dokken in 't 'stadhuis'.
En nu is 't nog niet in orde en moeten we nog eens terug (of wordt er nog eens iets opgestuurd).
Nog even bij de finanças langs om te weten wat het geheel ons nu gaat kosten maar die kenden ons huis niet. Die hoorden het in Keulen donderen en zagen het in Rovaniemi bliksemen en de Samson die stond efkes op ontploffen.

Dan maar gaan afkoelen aan zee of beter 'de oceaan'. Zambujeira do Mar is heerlijk rustig in deze periode en behalve wat dunne mistbankjes was het heerlijk luieren in de zon. De Samson slaapt dan en ik lees een boek (Sprakeloos-Lanoye) en ik moest zo lachen met dat aardbeizaadje dat in die moeder haar oog ging wortelschieten. 
Ik ben ook nog wat langs de kliffen gaan wandelen, op afstand echter want ik vertrouw dat samengeklit zand hier niet.

Morgen een beleke.

2 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat die Zuiderse landen nonchalanter waren bij zulke zaken.

    Gisteren of eergisteren nog gelezen dat er in Italië een miljoen niet geregistreerde huizen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, hier héél waarschijnlijk ook alleen hebben wij dikke pech gehad. Ze moeten het geld voor hun bruggen en tunnels érgens halen he. Soms word ik daar zo pissig van maar gelukkig gaat dat snel weer over... de zon schijnt alweer nietwaar :-).

    BeantwoordenVerwijderen