Totaal aantal pageviews

29 juni, 2013

Titel titel ? De titels zijn op.

The deadline ligt in het vizier, de titels zijn uitgedeeld, de vereeuwiging (gaat dat zo lang mee tegenwoordig) zal plaatsvinden etc... Maar ! Er is nog een tweede deadline en die eindigt op 6 september 2013 rond ongeveer zeven uur 's avonds, ge lijdt aan procrastinatie of ge lijdt er niet aan hé, bovendien: Alles kan beter.

Wanneer waren die klachten daar ook weer over extreme koude en andere wreedaardigheden ? Hmm, nog geen veertien dagen geleden denk ik. Volgens een bepaalde weerkalender zouden we eind deze week naar de veertig, ja zelfs erover gaan. Ja dat zwembad had van pas gekomen maar de pomp besliste daar helaas anders over, het ding ligt terug in de winkel en wacht op een helpende hand.

Maar over september gesproken, er kan maar gezorgd worden voor een lekker weertje daar in de stad, 'het' stad is immers fout, maar dit geheel terzijde. Er is behalve wat Albufeira suburb weinig stad gepasseerd de laatste maanden en ik heb daar wel al eens behoefte aan. Ik weet het Lissabon is ver maar ook weer niet onoverkomelijk maar we laten ons oudste gevalleke niet meer graag alleen en dus  passen wij ons willens nillens aan.

Het evenwichtsorgaan deed wat raar maar dokter Engelsman wist raad en het zit daar in het oor opnieuw pluis. Het hoeft niet altijd tússen de oren te zitten, het kan er ook gewoon in zitten, is het geen smeer dan wel wat anders... hoewel dit natuurlijk ook weer niet per definitie niet onlosmakelijk vebonden hoeft te zijn. Herlees.

Ik ben een beetje geel, geel-oranje eigenlijk. Ik drink graag pekessap. No worries dus.

En deodorant kan toch stinken zeg. Stinken.

Water. Veel water. Drinken wij. Samson doet er grenadine in.

Ik zag Tootsie nog eens gisterenavond. Geestig. En Jessica Lange die is al over de zestig nu, dat was schrikken.

Ik ben wat aan het lullen in afwachting van elektriciteit want die is uitgevallen wegens een afwasmachine die iets te veel vraagt maar uiteindelijk wel haar plan trekt als de zon maar blijft schijnen.

Ik heb zin in een snoepje. Frambozenbavarois. Of nee: Mokkapudding. Of: Chocomousse. Profitterollekes, een éclaire, een boule de berlin, een chocolade koffiekoek van de bioshop, een citroentaartje van dezelfde winkel, tiramissu misschien, aardbeien met een toefje chocolade njam, een Noors dessertje, rijstpap uit een blik met chocoladeschilfers en stukjes verse ananas... daar zeg ik ook niet nee tegen. En nog veel meer.
Ik zal mijn appelsienen eens g... oh nee ik moet wachten op stroom...
Ik eet tien sinaasappelen per dag de laatste weken... ze zijn dan ook mini, zo groot als mandarijntjes maar precies even lekker als een grote.
De stroomleverancier is wakker: jeuj !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten