Totaal aantal pageviews

23 juni, 2013

Ontmoeting

De vele minuten ja zelfs uren opname ga ik u besparen, bovendien zat er tijdens de prettigste ervaring net geen geheugenkaartje in mijn cameraatje dat ik dus af en toe een paar uurtjes opstelde onder het nestje van onze kwetteraars in de schuur. Eén van de (denk ik) twee kleintjes vloog net uit.
Zo schattig, nog een beetje eh... onhandig is niet het juiste woord maar wel veelzeggend,  zoals die kleine fladderde om dan even precies voor mij plaats te nemen en mij recht in de ogen te kijken maar vervolgens behendig de vleugeltjes spreidde en mij het nakijken gaf.
De hemel in met moe en va.
Bekje open want mams en paps hebben vast al tonnen on- en ander gedierte bij hen binnengewerkt. Wij kunnen het weten nu want eindelijk konden we hun doen en laten een beetje volgen via de opnames.

Eens kijken of ik die opnames kan inkorten en hier iets plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten