Totaal aantal pageviews

01 januari, 2012

1: De kop is er af...

Arm diertje.
S-Poes in alarmfase 5 !
Zij in aanvalshouding naar het metalen karmijnrode schuifkastje.
Ik ook.
Een muis ? Of een duizendpoot ?
Kastje vertrekken. Niks.
Maar S-Poes kijkt nog steeds gespannen en ligt in aanvalshouding.
Dan maar de schuiven opentrekken. 
Eén voor één... one by one... tot
PLOTS !
Piep de muis "piep" zegt.
Oh.
S-Poes even buitenzwieren, 't is te zeggen, even id andere kamer zetten, ook koud maar de adrenaline zorgt vast voor chauffage in haar poezenlijfke.
Zoek zoek. Niks.
Ze zal gevlucht zijn naar veiliger oorden.
S-Poes terug binnen.
Fixeert zich nog steeds op het kastje.
Nog eens kijken.
En floep, muisie weg...
S-Poes er achteraan. Klauw. Beet. Dood.
Muisie verworden tot speeltje en dan door S-Poes' slokdarm. Op.

"Ik op dieet ? An me hoela. Verse, nog warme muis zie." kijkt ze me aan als ze zich alweer geplaveid heeft met een wel zeer voldane blik.

 Nondedju, ik krijg da ni gedraaid. Hoofd schuin houden dus.

Het weer 1 januari:
Hele dag grijsbewolkt en fris. Truitjesweer.

We aten:
-Cornflakes

-Rappe klaar Spaghetti
(pakske+ajuiintje+soyagehakt)

-Nog eens rappe klaar spaghetti




Geen opmerkingen:

Een reactie posten