Totaal aantal pageviews

18 januari, 2012

11. Ik vertrek

Ik. Dus. Samson blijft hier. Samen met de drie poezen.

Zal ik wat tips meegeven ?

  1. Alle dagen goed verwarmen voor S-Poes.
  2. De poezen gaan mee slapen in ons bed dus: zorg voor een dam rond de kast en het bakje. Laat mijn deken id kast liggen. Vul regelmatig het rose potje bij. 's Nachts s-Poes-brekkies voor beiden + nog een extra potje water.
  3. ALTIJD een volle pot water in de living.
  4. Probeer S'ke aan haar dieet te houden maar als 't ni gaat af en toe bijmesten met iets anders.
  5. 't Zou fijn zijn als ge de was nog binnen pakt alvorens ik wederkeer.
  6. Stofzuig af en toe of toch zeker als er nog zon is de slpkamer, de dressing en de badkamer.
  7. When pipi in gouden kamer: zéér goed met dettol opkuisen.
  8. De Dettol moet niet op :-).
  9. Breng ook 's kurk mee.
  10. Geen gevaarlijke dingen doen.
  11. De put altijd toe leggen aub.
  12. Hou de living een beetje deftig, mocht er eens onverwacht bezoek opdagen...
  13. ... de rest schiet me nog wel te binnen als 'k ginder ben.
  14. XXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten