Totaal aantal pageviews

20 januari, 2012

13. Rusland voor beginners

We zijn al wel een keer in een stukje voormalig USSR geweest met name Estland maar in het nieuwe Rusland nog niet. Da's jammer want het lijkt mij wel een interessante bestemming.

U en ook u Samson vraagt zich vast af waar ik het in vredesnaam over heb. Ik heb dan wel net het erg onderhoudend programma gezien op Canvas maar er is meer...

Maar dat zit zo...
Ik heb een vaste lezer ! Jawel.
Eén.
Nee, da's niet waar, California is ook weer van de partij.
Twee dus.
Maar die andere komt dus uit Russia. 

Voor de rest is het aantal lezers wekelijks toch al een beetje gestegen naar eh... een beetje meer.

Dag Samson. Hebben ze nog water in hun bakjes ? Eet S'ke een beetje goe ? hangen de kastjes al ? Zijt ge een beetje voorzichtig ?

Een foto ?
Ik heb er geen gemaakt vandaag.
W8 eens zien in 't archief.... wat hier bij kan passen.


Ziet dat er een beetje Russisch uit ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten