Totaal aantal pageviews

27 mei, 2013

Update


Even een update want het is weeral een tijdje geleden:

Vorige week zag ik eindelijk nog eens een mangoestje. 
Iets verderop is er een nieuw pad gemaakt, nu ja nieuw is het niet denk ik, waarschijnlijk al een heel oud pad dat nu nog eens vrijgemaakt is, althans zo leek het mij. 
En ziedaar leven op het pad, eerst dacht ik dat het een poesje was maar toen het mij hoorde verdween het in de struiken en kon ik duidelijk zien dat het een mangoeste was. Da's plezant.

Het was toen één van de eerste warme dagen sinds een tijdje en tot gisteren heeft dat zelfs zo mogen blijven maar vandaag mogen we onszelf weeral verblijden met een kille wind en veel wolken afgewisseld met een streepje zon. 
Er zijn geen seizoenen meer madam.
Morgen nog van dat zeggen ze, dus nog maar eens die stoof of chauffage aan... nooit meegemaakt, ik geloof dat het nu zelfs in België iets warmer is.

Samson doet voort. 
Het is bijna juni... nog één maand... spanneund.

ippetippetorreke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten