Totaal aantal pageviews

18 januari, 2013

Grijs...

...grijs, grijs.
Dat betekent dus weinig elektriciteit, gelukkig hebben we nu wel een nieuwe laptop die niet na twee seconden zonder stroom er het bijltje bij neerlegt.

Samson is voor de vierde keer naar de post... voor de brief van de Rus. Hmm.

Ik ben er bijna mee weg voor een dikke week wegens wat te regelen  over there. Wel een beetje vervelend om Senauke in slechts twee handen achter te laten. Het gaat wel maar met twee is het toch net iets makkelijker. Ik heb het dan over het pootje dat om de twee dagen uit- en weer ingedraaid moet worden. Het had ook over pipi kuisen kunnen geweest zijn maar dat laat ik aan eure papa over... met plezier zou 'k zeggen maar dat nu ook weer niet.

Daar is 'm.
Met brief ???

Ja met brief.
Of we daar iets mee zijn is weer een vraag. Ik twijfel alvast.

Nu sluit ik hier af want grijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten