Totaal aantal pageviews

01 februari, 2013

Back in the Alentejo

Heel even kort vermelden dat ik 10 dagen België heb gedaan maar wel na een omleiding via Duitsland...

Inmiddels wel weer op den berg aangekomen en man wat was het zonet wammer in de zon. De spring is efkes in de air zoals ze zeggen; gisterenavond was het nog kil en vochtig bij aankomst in de stulp en vanmorgen had Samson verzaakt aan zijn zorg voor vrouw en kinderen en stond de stoof nog op nul. "Ja, 'k heb geen hout meer." Ik vind dat een heel flauw excuus en Senauke ook. 
Inmiddels weer een aanhanger vol geraapt (welkom in Portugal) en het er warm van gekregen maar ook de zon is dus even heftig komen prikken. Uit de wind, in de zon, amaaaai, that 's been a while... lekker lekker... ik denk dat we een hete zomer gaan krijgen... denk ik he.

Kon de voorbije 10 dagen niet of nauwelijks posten wegens een schijndode met af en toe een ontwaken maar na drie dagen toch weer redelijk geesteloze computer. Smartphone kon dienst doen maar daar schrijf ik toch geen blogberichten op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten