Totaal aantal pageviews

15 juni, 2012

Iedereen thuis...

...behalve Senauke en ik dan. 


Zinneke is gisteren ook thuisgekomen, heeft zich naar men zegt op de grond geplaceerd, om wat af te koelen zeker, en is dan aan een slaapsessie begonnen. Huispoezen die twee. Bobbiman hangt ook nog wat rond te dwalen hoewel de constante voedseltoevoer gesloten is. Onzendiederik is een beetje stom zeker, a volonté schijnt hem niet te interesseren, ach ja dat heeft nog ballen aan zijn lijf he, nen echte vent die trekt de wereld in, dat spreekt.


Schoon weer hier voor december eigenlijk, wel grijs en wat regenachtig maar rond de achttien graden. 'Hier' is voor alle duidelijkheid Antwerpen en contreien. Gelukkig staan er nog drie maanden echte zomer te wachten op mij, minstens eigenlijk want oktober is meestal ook nog een meevaller. Vraag me altijd af waarom mensen in druilerige landen blijven wonen of er überhaupt ooit nederzettingen stichtten. Eskimo's bijvoorbeeld, ik snap die niet. 


Niet. Ik vind dat woord ni meer van deze tijd eigenlijk, wie zegt er nu nog 'niet' ? Ik ni. 'Dat' mag ook 'da' worden. Soms. Ik ben tegen de 't'. Soms want moe kunnen vind ik er dan weer over. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten