Totaal aantal pageviews

09 juli, 2015

COMMENTAREN

Mag ik meegenieten vd commentaren ? Die vd tv of die van hier thuis ?
Die eerste hoor ik niet, die tweede amper... tenzij het een interessant weetje is. Soms stel ik zelfs zelf een vraag en krijg dan een antwoord dat het niet per se duidelijker maakt. Ik snap het niet altijd goed die koers of ik snap het wel maar vind het onlogisch of maar raar, nee geef mij maar tennis of voetbal da's veel simpeler, zelfs buiten spel heeft voor mij geen geheimen.

Die foto van gisteren dan;

Heb het altijd een beeld van verrukkelijke vrijheid gevonden en altijd al 's willen doen: een Amerikaanse pick up met laadbak, die stopt, de chauffeur doet teken naar achter. In de film zwiert een liftende reiziger dan zijn plunjezak in de laadbak en springt er vervolgens achteraan. Soms denk ik dan: 'vlug ! zometeen rijdt ie ervandoor met uw spullekes en dan staat ge daar in the middle of nowhere' maar dat doen ze meestal toch niet. Wij hadden behalve mijn klein rugzakje niks mee, er in springen was net iets teveel gevraagd, klimmen ging ook en voor we het wisten reden we gezwind met wapperende haren de baan op. Hobbel hobbel, krak krak, tsjoewww........

Eigenlijk mag het niet maar buurman José, vrouw en kleinzoon spotten ons op twee, drie kilometertjes van huis langs de lange klimmende baan en vonden het vast een beetje zielig om ons door de doorbrekende zenderende hitte te zien marcheren.

José, you made my day.



2 opmerkingen:

  1. Hier is 't vooral genieten van die van mijn huisgenoot... vooral bij een valpartij... da's telkens verschieten.
    Wel leuk van buurman José om jullie de truck-ervaring te bezorgen.
    bj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verschiet daar al ni meer van. :) Ja hé, het was eigenlijk 'pick-up' ervaring ipv truck, stom van mij.

    BeantwoordenVerwijderen