Totaal aantal pageviews

26 april, 2013

Dag M.

Ziezo M. uit D :) , ge kunt weer wat bijlezen maar het is hier een beetje anders dan op de 'Vooral Portugal blog'. 
Ik noteer hier meer dan dat ik vertel, meer om voor onszelf een soort van databank (tekenbeten, castraties, het weer, bepaalde werken, ...) bij te houden dan al dan niet prettige verhaaltjes vanuit het zuiden voor de  toevallige passant.
Aangezien ik onlangs ook een Blogger app op mijn Smartphone heb zet ik er af en toe ook wel eens graag een tof Instagrammetje op.

Anyway, vul de gaten in uw revalidatietijd...

Zet ik er meteen al bij dat het hier eindelijk al een 14 dagen mooi tot zeer mooi en zelfs warm weer is maar dat gaat veranderen vanaf morgen. Morgen halen we nog slechts 18-19°C, niets om over naar huis te schrijven dus.
De siberische lissen, eignelijk gewone irissen, zijn nog nooit met zo weinig maar wel dubbel zo groot geweest.
Voorts enorm veel pis- en andere mooie bloemvelden.
De vliegen zijn ook wakker en de muizen hebben weer lelijk huisgehouden in de 'katten, rommelkamer', ja dat leest ge goed 'katten', we hebben er zelfs nog ééntje bij: een Marcel(o).  ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten