Totaal aantal pageviews

09 april, 2013

Brrrrr...

...oodje met kaas eten en wachten op 'Buren', niet dé buren maar de Australische soap, dat is wat Samson nu doet. Zeer ontwapenend.

Portugal gaat besparen. Niks nieuws. En dat het bruggenbouwers zijn daar heb ik het al meermaals over gehad maar ik vraag me  toch af waarom in het stadje O. zo nodig weeral een brug moest plaatst worden.
Een mooi brugje, ah ja experts inmiddels, maar absoluut niet dringend en waarschijnlijk vooral geldverslindend. 

Prioriteiten Portugezen, prioriteiten !

Maar kom, nu dat ons eigen beekje de allure van een riviertje heeft én er nog wat bruggenbudget zou overschieten wil ik jullie vooral niet tegenhouden. Kom maar af.

Ik wou dat ik de aandachtige blik van Samson naar 'Buren' kon fotograferen en hier plaatsen... het is de moeite... maar wij doen niet aan foto's van onszelf dus moet het wat anders worden, eens kijken wat ik nog heb.



Een bundeltje licht en stof.

Oh ja, al een week wat meer zon maar vandaag weer wolken en koelte.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten