Totaal aantal pageviews

03 april, 2018

Aankomen en verjaren enzo

20 Maart om 7u20 vertrekt het vliegtuig, 2 uur op voorhand daar zijn, geen idee of er dan al een trein is, laten brengen was een moegelijkheid maar ach dan denkt een nachtraaf, ga gewoon al de avond voordien, neem een mondvoorraadje mee, wat lectuur en het zal vlug 5u zijn.

Niet voor het eerst dat ik dat doe maar 'k vond zo niet meteen mijn draai, plaats; er was iets veranderd, maar wat ? Zomaar een paar seconden was ik Zaventem en de aanslagen vergeten.

Hapje eten tussen de Afrikanen en Chinezen en een wandelingetje.
Een meer afgelegen plaats maar ongevaarlijk.
Een poosje later gezelschap -op afstand weliswaar- een marginaal koppel en later aan de andere kant een soort Rus.
De mijnheer die er eerst zat had zijn plaats verruild voor een plaats aan de overkant maar daar kom ik nog op terug.

Marginale mijnheer legt zich erbij neer, marginale mevrouw tatert lustig verder, denk dat mijnheer in slaap is gevallen maar die vrouw blijft kletsen...

Ondertussen al 4 keer gaan plassen. Met pak en zak. Mijnheer Rus heeft intussen plaats genomen en Mr. Rus heeft begint filmpjes te bekijken op zijn smartphone. Luid. Nogal storend. Het is inmiddels bijna 3u en ik wou me er ook even bij neeleggen, niet voor niets 3 stoelen 'gereserveerd'. Mevrouw Marginaal vraagt nogal bot of het wat stiller kan, die mens durft niet anders en zet z'n ding af. "Merci." Zegt ze en vervolgens zet ze haar decibels weer in. Toch een hazenslaapje gedaan. 

Zaventem werd gepoetst, waargenomen en ontwaakte uiteindelijk rond 4u. Ik ook dan maar; richting douane en verderop nog wat soezen.

Lang geleden dat ik nog zo slecht heb gezeten, blij dat 't gedaan was dat vliegen. 

Op naar het logeeradresje. Wachten op de jarige. Dat duurde en duurde. Begon me al zorgen te maken, de mens durft al eens verloren te lopen.

Herenigd. 

De mijnheer, -Maaik geloof 'k- onze gastheer was een Belg, goed ontbijt ok hoor, de Maaik mag ons mss nog wel eens verwachten...

Vervolg volgt nog, ook ons Vlekje moet nog aan bod komen want die werd vandaag 18. 18 ! Niks meer aan te zeggen. Nooit gedaan eigenlijk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten