Totaal aantal pageviews

14 februari, 2015

Vooral Portugal

Zo zo, voor deze blog had ik een Skynetblog, die ik wegens steeds maar problemen verlaten heb, normaal gezien zweeft die nog ergens in cyberspace rond, toch al een paar jaar. Tot ik vandaag nog eens probeerde een kijkje te nemen: weg Vooral Portugal ! hoe kan dat nu ? Ik krijg nog een startblad en dan reclame.
Eerst dit: http://vooralportugal.skynetblogs.be/
en dan dat: http://neocounter.neoworx-blog-tools.net/
Hoe verklaar ik dat ?
Zou het wel erg vinden mocht dat zomaar verdwenen zijn want zo een terugblik op het gebeuren vd afgelopen 7 jaar is altijd fijn, het is toch een soort van dagboek, logboek, zomaar weg, foetsie. Snif 'n the tears.

Fiets ook al foetsie in A maar dat is een ander verhaal.

Ik wil mijn blog terug !

4 opmerkingen:

  1. Ik heb het geprobeerd met hetzelfde resultaat.

    Kan je niet meer inloggen en de code er uit halen die je doorstuurt naar dat toolblog?

    Ik heb de mijne dus eerst volledig verhuisd, dan leeggehaald en een code opgezet die doorstuurt naar het huidige blog. Die bestaat dus nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel, als je op mijn oude blog klikt, ga je automatisch door naar het het nieuwe. Dat komt door een code die ik op het oude blog heb geplaatst.

    Ik denk nu dat er zo een code op jouw oude blog staat ook, maar dan door Skynet aangebracht. Als je die kan verwijderen ben je al een eind verder.

    Maar een mail naar Skynet is misschien nog beter, dan kunnen zij het herstellen (als ze dat willen, want daar ontbreekt het bij hen soms eens aan, aan goede wil).

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net gemerkt dat de link terug werkt...

    BeantwoordenVerwijderen