Totaal aantal pageviews

07 maart, 2013

Natjes

Al een paar dagen heel veel wind en bakken regen. Goed voor de regen- en de waterput, iets minder voor de elektriciteit. Maar het valt mee, de nieuwe laptop verbruikt een pak minder en er komt elke dag wel steeds een beetje zon piepen door het donkere wolkenpak zodat de batterij genoeg geladen kan worden. 
De satellietontvangst is wat minder, regelmatig storingen en da's niet prettig als je net iets wil zien dat je volgt. 
En nu sluit ik hier af, niet omdat ik zuinig wil zijn maar omdat ik in een bocht gewrongen lig. Senauke ligt op mijn schoot en de laptop staat schuin naast mij en zo wissel ik links en rechts typen maar handig is het niet.

Niet zo heel koud meer, de stoof houdt het vochtige wat buiten maar echt zwaar moet er niet meer gestookt, ook 's nachts is het heel wat minder kil en dat vindt Senauke ook, eens boven een bepaalde temperatuur (we moeten dat eens verifiëren maar volgens mij is dat tot op de graad nauwkeurig) gaat ze op i.p.v. onder het deken. 

Het is voetbal, Samson kijkt met Vlekje op schoot. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten