Totaal aantal pageviews

23 september, 2012

Zou het...

...dacht ik nog toen de zon de slaapkamer zoals gewoonlijk niet onderdompelde in een wekker van ongemeen felle stralen. We bleven nog wat liggen Ske en ik (nadat ik haar met 'een stokske' had gepaaid)... en toen viel het er in bakken uit. Finally wat vocht op het land én in de put... kunnen we ons binnenkort nog eens goed wassen. En wassen.

Andere dingen nu, de computer wat af zetten want het is nog steeds bewolkt en dus is zuinig zijn aangewezen. Ja, ik ben getraind in zuinig omspringen met energie ;-), aan mij zal 't ni liggen tijdens een piekuur in het land waar binnenkort iedereen weer zal weten dat den ellentrik niet vanzelfsprekend uit het stopcontact hoeft te komen. Oefent maar al gijlie.

Over en een tijdje out...

1 opmerking:

  1. Ik peis dat wij ons een elektrogeengroepeke gaan kopen. Wij kunnen niet echt zonder ellentrik met een zaak die draait op die pc's.

    En in het vervolg ga ik enkel kleren kopen die niet gestreken moeten worden.

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen