Totaal aantal pageviews

29 februari, 2016

De welgestelden

Inmiddels 1 maart.

Die welgestelden van Orient. Wie zijn dat ? Wat doen die ? Hoeveel verdienen die ? En hoe zien die chique appartementen er vanbinnen uit ?

Ben al even gaan piepen op een website, wat ik zag beantwoordde niet echt aan mijn verwachtingen, nieuw, modern, redelijk strak maar toch ook een beetje een allegaartje van stijlen. Nu ja 't was maar één building waarvan ik iets kon zien.
De prijzen vielen ook nog best mee, de minimum dan, 600€ voor een net optrekje met ingerichte badkamer en keuken kan blijkbaar ook al, 'k zag ook 3000€, da's al iets van een andere orde maar ook weer niet exuberant.

Er loopt daar ook heel wat security rond, het is daar proper en netjes, dat zal dan wel in een extra kost zitten neem 'k aan.

Veel volk ziet ge daar ook niet, dus ik vraag me dan af of die appartementen allemaal wel daadwerkelijk bewoond zijn. Misschien zijn het vakantie optrekjes van rijke Duitsers, Britten of Saoudi's. Wie zal het zeggen ?
Wel een goed veggierestaurantje onder één van die buildings, altijd stampvol, dat wel.

De hotels staan ook genoteerd in de hogere prijsklasse maar voor 90€ kan ook, goed zoeken en het kan vast voor nog minder maar waarschijnlijk zitten ze in 't hoogseizoen wel goed volgeboekt aan vette prijzen; 230€ bvb.

't Was zomaar een bedenking ter zijde want eigenlijk wou 'k de afgelopen 3 weken loggen.

Morgen. Of overmorgen. Toch voor half maart want bijna weer de baan op...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten