Totaal aantal pageviews

20 november, 2015

Vergissen en een kater

Ik had, of wij hadden gedacht dat ik nu toch ergens in Lissabon in een brico of Ikea zou staan maar mijn incheckpapier beweerde wat anders gisterenavond en tegen incheckpapieren hebt ge natuurlijk niks in te brengen, die hebben (bijna) altijd de gelijk. 
Het betekent dat ik plots een andere invulling heb te maken maar dat heb ik eigenlijk al ruimschoots voor elkaar.
Vlekje, Toon en dienandere zijn er vast niet rouwig om.
Wat een gedoe, zo een vreemde die het eten van uw vertrouwde poezensnoet van zijn bordje eet, ja zelfs de troon heeft overgenomen. Het arme oude schaap zit nu in een doosje... met dekentje weliswaar.
Dienandere lijkt dan nog op hem, zo grijs/zwarte streep met veel wit ad onderkant.

Iemand een kater ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten